Dora Dernerová

Bachelor's thesis

Estetické principy v nekomerční reklamě

Aesthetic principles of not -for- profit advertising

Abstract:
Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.
Abstract:
Bachelor thesis Aesthetic principles of not-for-profit advertising (with particular regard to the organiyation People in Need) deals with the print advertisements for the non-profit sector. In the examples of campaigns of Peeople in Need bachelor thesis is searching for methods which are non-profit commercials using and tries to compare the tools of not-for-profit commercials with commercial advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2010
  • Supervisor: Tomáš Pospiszyl
  • Reader: Štěpánka Stein, Helena Musilová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta AMU

Bachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.