Dora Dernerová
Bachelor's thesis
Estetické principy v nekomerční reklamě
Aesthetic principles of not -for- profit advertising
Abstract:
Bakalářská práce na téma Estetické principy v nekomerční reklamě (se zvláštním ohledem na organizaci Člověk v tísni) se zabývá tištěnou reklamou pro neziskový sektor. V jednotlivých kampaních organizace Člověk v tísni hledá prostředky, kterých nekomerční používá a snaží se porovnat projevy nekomerční reklamy s nástroji reklamy komerční.Abstract:
Bachelor thesis Aesthetic principles of not-for-profit advertising (with particular regard to the organiyation People in Need) deals with the print advertisements for the non-profit sector. In the examples of campaigns of Peeople in Need bachelor thesis is searching for methods which are non-profit commercials using and tries to compare the tools of not-for-profit commercials with commercial advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/4864
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2010
- Supervisor: Tomáš Pospiszyl
- Reader: Štěpánka Stein, Helena Musilová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e); In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakulta AMUBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.