Fenomén kulturních domů na Hodonínsku (se zaměřením na obec Čejkovice) – Mgr. Marie Novotná
Mgr. Marie Novotná
Master's thesis
Fenomén kulturních domů na Hodonínsku (se zaměřením na obec Čejkovice)
Phenomenon of houses of culture in area Hodonín (with the intention of village Čejkovice)
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce je sondou do historie kulturních domů v období socialismu. Cílem práce je zmapovat období, ve kterém docházelo k budování kulturních domů, pokusit se objasnit důvody, které k těmto krokům vedly a popsat význam, účel a historický vývoj těchto objektů.Práce přináší analýzu současného stavu kulturních domů na Hodonínsku, jejich rozmístění, kapacitu, současnou funkci a využití …viacAbstract:
The aim of my diploma thesis is to capture the beginnings of houses of culture establishments in the era of socialism. The thesis maps the periods during which this was happening, tries to clarify who mostly was the contracting authority, describes and proves by evidence its importance, purpose and historical evolution up to now.Further on, the analysis of the current state of the houses of culture …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v66el/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie podniku
Pavlína Veselá Štochlová -
Komplexní marketingová strategie obce
Pavel Štěpán -
Charakteristika a marketingová strategie MAS Společná Cidlina
Pavel Vejvoda -
Inovace marketingové strategie kosmetického salonu Karoli
Eliška Kubálková -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Návrh marketingové strategie pro malý podnikatelský subjekt
Zdeněk Pěčonka -
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček