Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie – Yana Gonchar
Yana Gonchar
Bachelor's thesis
Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie
The use of social media in building a private gallery brand
Anotácia:
Branding hraje velmi důležitou roli při propagaci a rozvoji jakékoli organizace, včetně oblasti umění a kultury. Bakalářská práce se zabývá problematikou brandingu soukromých galerií na sociálních sítích, jeho rolí při budování pozic značky na trhu s uměním a hledáním nejefektivnějších metod brandingu a marketingu na internetu. Cílem práce je analyzovat, jak sociální sítě ovlivňují vnímání galerií …viacAbstract:
Branding plays a very important role in the promotion and development of any organization, including the field of arts and culture. The bachelor's thesis deals with the issue of branding of private galleries on social networks, its role in building brand positions on the art market and the search for the most effective methods of branding and marketing on the Internet. The aim of the thesis is to analyze …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Marek Prokůpek
- Oponent: Martin Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Soukromé galerie současného umění a jejich výstavní program
Aneta Změlíková -
Dramaturgie brněnských galerií po roce 1989 s důrazem na činnost soukromých galerií
Zuzana Sendlerová -
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Marek Prokůpek -
Jak založit soukromou galerii umění
Jakub Nedoma -
Vztah pražských soukromých galerií s jejich kupci a sběrateli
Tereza Knolová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika