Matěj Braborec
Bachelor's thesis
Reklama na internetu
Marketing of internet
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Nejdříve se věnuje teoretickým východiskům reklamy. Seznamuje s pojmem reklama a její pozicí v marketingovém mixu. Následně je definován pojem internet a popsána jeho historie jak ve světě, tak v České republice. Věnuje se reklamě v prostředí internetu a rozebírá její výhody a nevýhody oproti ostatním médiím. Popisuje jednotlivé formy internetové …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the subject of advertising on the Internet. The initial focus of the thesis is on the theoretical foundations of advertising, and introduces the term "advertisement" and its position in the marketing mix. Then the term "Internet" is defined and its history in both a world-wide context and in the context of the Czech republic is discussed. Following these definitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
Vendula Karlíčková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights