Čtečky, tablety a čtenářské aktivity žáků základních škol – Tereza TÍŽKOVÁ
Tereza TÍŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Čtečky, tablety a čtenářské aktivity žáků základních škol
Reading devices, tablets and reading activities for elementary school pupils
Anotácia:
Bakalářská práce Čtečky, tablety a čtenářské aktivity žáků základních škol se v úvodu zabývá vznikem písma, knihtisku a historií samotné knihy, která je základem poznání pro lidstvo a významně souvisí s tématikou elektronických čteček, tabletů a elektronických textů. Objasněn je pojem knihtisku z hlediska jeho vývoje, funkce a významu pro společnost. Dále je postihnut vývoj knihoven v celosvětovém …viacAbstract:
The thesis Reading devices, tablets and reading activities for elementary school pupils deals with the origin of the writing systems, letterpress printing and history of books, which forms the foundation of knowledge for mankind. The theme is closely related to a phenomenon of electronic book readers, tablets and electronic texts as such. The notion of letterpress printing is described with regard …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Zverejniť od: 3. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TÍŽKOVÁ, Tereza. Čtečky, tablety a čtenářské aktivity žáků základních škol. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 12. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
ICT ve vzdělávacím obsahu lekcí informačního vzdělávání ve městských knihovnách
Radim Chalupník -
Mechanický záznam a reprodukce zvuku ve 21. století a jeho užití ve vzdělávání
Pavel OBDRŽÁLEK -
Moderní nástroje firemního a zájmového vzdělávání dospělých u věkové kategorie 40+ ve 21. století
Martina Jírová -
Cíle výchovy současných seniorů ve vztahu k čtyřem pilířům výchovy Jacquese Delorse ve výchově 21. století
Jakub Gürtler -
Potřeby tvůrčího vzdělávání v oblasti environmentálních věd ve 21.století
Leona BUBÁKOVÁ -
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Kdyby knihy mohly mluvit: zabavené židovské knihy jako nositelé paměti
Kamila CMOLOVÁ