Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry. – Bc. Karel Novák
Bc. Karel Novák
Diplomová práce
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Creating Strategy of Company Makro Cash & Carry.
Anotace:
NOVÁK, Karel. Tvorba strategie firmy MAKRO Cash & Carry. Diplomová práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 117 stran. Diplomová práce s názvem „Tvorba strategie firmy MAKRO Cash & Carry“ se zabývá teorii a praxí strategického řízení firmy. Jejím cílem je identifikovat v jaké situaci se nachází firma MAKRO Cash & Carry, a na základě možností a předpokladů navrhnout vhodnou strategii. …víceAbstract:
NOVAK, Karel. Creating Strategy of Company MAKRO Cash & Carry. Master’s Dissertation, The institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 117 pages. The thesis titled " Creating Strategy of Company MAKRO Cash & Carry" is concerned with the theory and practice of strategic management of the company. Its aim is to identify what the situation is Makro Cash & Carry, and based on the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15250/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Karel. \textit{Tvorba strategie firmy Makro Cash \&{}amp; Carry.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/grzh6e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Strategický management - Strategie vybrané firmy
Veronika Zelenková -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Strategická analýza makro a mikroprostředí v oblasti služeb distribuce plynu poskytovaných E.ON ČR s.r.o.
Jakub Pilný -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza zásob ve společnosti Makro Cash & Carry Zlín, Malenovice
Michal Navrátil -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Makro
Michaela HAJNÁ