Analýza reklamních sdělení na trhu parfémů – Petra Borůvková
Petra Borůvková
Diplomová práce
Analýza reklamních sdělení na trhu parfémů
Copy Analysis on the Perfume Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou tištěných reklam na parfémy. Vnímání reklam bylo testováno na českých i zahraničních studentech vysokých škol. Pro získání dat byly použity kvalitativní i kvantitativní metody, jako jsou dotazníkové šetření, focus group a blind test. Na základě výzkumu bylo stanoveno působení jednotlivých printů a porovnání vnímání reklamy mezi studenty na základě pohlaví a země původu …víceAbstract:
Advertisement; print; semantic differential; focus group; blind test; the print ads perception; Czech and foreign students; perfume; market perfumes.Klíčová slova
Reklama print sémantický diferenciál focus group blind test vnímání printové reklamy čeští a zahraniční studenti parfém trh parfémů.Keywords
The thesis deals with analyse of printed perfume advertisement. Perception of ads was tested on czech and foreign university students. For data acquisition were used qualitative and quantitative methods like questionnaire focus group and blind test. Effect of printed ads was described and completed of the perception reasoning based on focus group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Knowledge, Attitudes, and Perceptions: The Intersection of Psychological Intimate Partner Violence and Sexual and Reproductive Health and Rights Among Young Women in Benin
Karen Adriana CASTILLO RAMIREZ -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Man Who Once Roamed Free. Seeking the Connection between Adam Smith’s Theory of Moral Sentiments and the Epic of Gilgamesh
Khusrav Arifov -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya