Petra Borůvková

Diplomová práce

Analýza reklamních sdělení na trhu parfémů

Copy Analysis on the Perfume Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou tištěných reklam na parfémy. Vnímání reklam bylo testováno na českých i zahraničních studentech vysokých škol. Pro získání dat byly použity kvalitativní i kvantitativní metody, jako jsou dotazníkové šetření, focus group a blind test. Na základě výzkumu bylo stanoveno působení jednotlivých printů a porovnání vnímání reklamy mezi studenty na základě pohlaví a země původu …více
Abstract:
Advertisement; print; semantic differential; focus group; blind test; the print ads perception; Czech and foreign students; perfume; market perfumes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava