Tvorba gymnastických pohybových dovedností v procesu motorického učení – Mgr. Petr Valach, Ph.D.
Mgr. Petr Valach, Ph.D.
Doctoral thesis
Tvorba gymnastických pohybových dovedností v procesu motorického učení
The Formation of Gymnastic Motor Skills in Motor Learning Process
Anotácia:
Cílem disertační práce je experimentální ověření průběhu motorického učení v podmínkách běžné tělovýchovné praxe. Konkrétně se jedná o: 1. Určení rozdílu v úrovni osvojení a retenci vybraných pohybových dovedností ve sportovní gymnastice při použití tří rozdílných vyučovacích metod. 2. Určení míry závislosti úrovně osvojení vybraných pohybových dovedností ve sportovní gymnastice na úrovni motorické …viacAbstract:
The aim of this disertation is to determine the difference in how the motor skills in sport gymnastics are acquired and retained using one of three teaching methods and to determine relation between: 1. the level of intellect potencial (inherent intelligence) and the level of acquiring of choosen sport gymnastic motor skills in the motor learning initial phases (after 8 weeks of training). 2. the level …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c6m1d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 4. 2008
- Vedúci: doc. PhDr. Josef Pavlík, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jozef Baláž, CSc., prof. PhDr. Karel Měkota, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesDoctoral programme / odbor:
Kinanthropology / Kinanthropology
Práce na příbuzné téma
-
Motorická docilita u dětí s poruchami učení
Lucie Svobodová -
Motorická docilita u adolescentů s poruchami chování
Miroslava Kyršová -
Motorická docilita ve vztahu ke specifickým poruchám učení
Kateřina Novotná -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Teaching English with Project Work
Hana Kalvodová -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Patricia Böhmová -
Complementary method of pronunciation teaching
Pavel Cvrk