Incorporating drama into foreign language teaching – Bc. Aneta Tomšíková
Bc. Aneta Tomšíková
Bakalářská práce
Incorporating drama into foreign language teaching
Incorporating drama into foreign language teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem dramatu a improvizace jako pomocné metody při výuce cizích jazyků, a to zejména při výuce anglického jazyka. Cílem této práce bylo vytvořit plány výuky obsahující prvky dramatu a analyzovat a zhodnotit jejich využití v praxi. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část se zaměřuje na historii dramatu a improvizace, možné využití dramatických prvků …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of drama and improvisation as a helping method in teaching foreign languages, in this case the English language in particular. The aim of this work was to create lessons plans with included drama activities and analyse and evaluate their application in practice. The thesis comprises two main parts. The theoretical part is focused on the history of drama and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vm6h2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Drama and Drama Techniques in the Context of Teaching English to Adults
Jana Hrdličková -
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Utilization of drama techniques in motivating EFL students to read English course-book texts
Michal Prchlík -
How Drama Affects Foreign Language Anxiety and Peer Relationships in The EFL Classroom
Victoria Applegate Spaulding -
Drama and dramatization in foreign language teaching
Tereza Zahrádková