Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu – Petra Dvořáková
Petra Dvořáková
Bachelor's thesis
Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu
Analysis of demand for Vyškov beer as regional product
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat poptávku po Vyškovském pivu jako regionálním produktu. Teoretická část se zabývá výkladem o historii piva a jeho výrobou, historickým a současným vývojem pivovaru Vyškov, charakteristikou okresu Vyškov, marketingovým výzkumem a statistickým přehledem. Praktická část bakalářské práce je zpracována na základě marketingového výzkumu, který byl vyhodnocen z dat získaných …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the demand for Vyškovsku beer as a regional product. The theoretical part deals with the interpretation of the history of beer and its production, historical and current development of the brewery Vyškov, characteristic of the district Vyškov, marketing research and statistical summary. The practical part is elaborated on the basis of marketing research, which was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/gsdsqw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Statistické zpracování dat zabývající se odhalením dyspraxie studentů.
David Bálik -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková -
Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu
Tadeáš Konschill -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights