Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu – Petra Dvořáková
Petra Dvořáková
Bakalářská práce
Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu
Analysis of demand for Vyškov beer as regional product
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat poptávku po Vyškovském pivu jako regionálním produktu. Teoretická část se zabývá výkladem o historii piva a jeho výrobou, historickým a současným vývojem pivovaru Vyškov, charakteristikou okresu Vyškov, marketingovým výzkumem a statistickým přehledem. Praktická část bakalářské práce je zpracována na základě marketingového výzkumu, který byl vyhodnocen z dat získaných …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the demand for Vyškovsku beer as a regional product. The theoretical part deals with the interpretation of the history of beer and its production, historical and current development of the brewery Vyškov, characteristic of the district Vyškov, marketing research and statistical summary. The practical part is elaborated on the basis of marketing research, which was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kristina Somerlíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza poptávky po Vyškovském pivu jako regionálním produktu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gsdsqw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Statistické zpracování dat zabývající se odhalením dyspraxie studentů.
David Bálik -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková -
Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu
Tadeáš Konschill -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva