Mediální mapa vysokoškolských studentských časopisů v Brně v roce 2009 s přihlédnutím k jejich jazykové kultuře – Mgr. Eliška Bučinová
Mgr. Eliška Bučinová
Bakalářská práce
Mediální mapa vysokoškolských studentských časopisů v Brně v roce 2009 s přihlédnutím k jejich jazykové kultuře
Medial map of university students magazines in Brno in the year 2009 with regard to their culture of language
Anotace:
Cílem mé práce je popsat jednotlivé tištěné studenstké časopisy, které vytvářejí sami studenti na vysokých školách v Brně. Doplněním práce je deskripce jazykové kultury těchto časopisů ilustrovaná na konkrétních gramatických a stylistických chybách a překlepech. Studentské časopisy jsou charakteristické tím, že je redaktoři tvoří dobrovolně, za jejich vydáváním nestojí žádné obchodní ani reklamní ambice …víceAbstract:
The goal of my theses is to describe students’ printed magazines that are created by university students in Brno. In the theses supplement, I depict the culture of language of these magazines. The culture of language is exemplified in particular grammar and stylistic mistakes. Main feature of students’ magazines is that they are made by volunteers; there is no commercial concern over publishing them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azwsw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jiřina Salaquardová
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUČINOVÁ, Eliška. \textit{Mediální mapa vysokoškolských studentských časopisů v Brně v roce 2009 s přihlédnutím k jejich jazykové kultuře}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gsh0if/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Identifying and Quantifying High Probability Trading Strategies in the stock market/Forex/indexes/ETFs: Key Success factors
Vadym Hedzyk -
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Key features of using Direct Marketing in bank sphere
Kambar Akylbayev -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Macroeconomic Analysis of the Greece's Sovereign Debt and Identification of Key Assets
Evžen Balomenos