Možnosti integrace žáků s mentální retardací v období povinné školní docházky – Mgr. Michaela Kouřilová
Mgr. Michaela Kouřilová
Diplomová práce
Možnosti integrace žáků s mentální retardací v období povinné školní docházky
Anotace:
Ve své práci jsem se zaměřila na názory a postoje učitelů základních škol na integraci žáků s mentální retardací. Diplomová práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol, má 76 stran. Teoretická část se zabývá pojmem mentální retardace, její klasifikací a charakteristikou. Dále se zabývá pojmem integrace, její legislativou a činiteli ve školní integraci.Abstract:
mental retardation, edication of mentally retarded pupils, centers of special pedagogy, integration, school - integration, legislation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g17iz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Speciálně pedagogická centra - hodnocení kvality spolupráce se základními školami v Jihočeském kraji
Lucie VALENTÍNOVÁ -
Posuzování speciálních vzdělávacích potřeb v činnosti speciálně pedagogických center u žáků s narušenou komunikační schopností
Nikola VRBICKÁ -
Posuzování speciálních vzdělávacích potřeb v činnosti speciálně pedagogických center u žáků s poruchami autistického spektra "Tvorba diagnostického nástroje"
Dominika ŘEHOŘOVÁ -
Vzdělávání žáků s mentální retardací na střední odborné škole
Zuzana Sedláková -
Vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základních školách hlavního proudu
Veronika ŠVARCOVÁ