Ondřej Svoboda

Diplomová práce

Marketingová strategie nové digitální platformy

Marketing Strategy of a New Digital Platform
Anotace:
Tato diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro platformu Crerator.cz, která se zaměřuje na recenze placeného digitálního obsahu v rámci tzv. creator economy. Na základě teoretických východisek platformního podnikání, difúze inovací a spotřebitelského chování kombinuje sekundární výzkum s kvantitativním šetřením mezi uživateli a tvůrci. Výsledky ukazují silnou poptávku uživatelů po ověřených …více
Abstract:
This thesis proposes a marketing strategy for Crerator.cz, a review platform focused on paid digital content within the creator economy. Based on platform theory, innovation diffusion, and consumer behavior models, it combines secondary research with quantitative surveys among users and content creators. Findings show strong user demand for verified reviews to reduce uncertainty, while creators express …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/97346