Marketingová strategie nové digitální platformy – Ondřej Svoboda
Ondřej Svoboda
Diplomová práce
Marketingová strategie nové digitální platformy
Marketing Strategy of a New Digital Platform
Anotace:
Tato diplomová práce navrhuje marketingovou strategii pro platformu Crerator.cz, která se zaměřuje na recenze placeného digitálního obsahu v rámci tzv. creator economy. Na základě teoretických východisek platformního podnikání, difúze inovací a spotřebitelského chování kombinuje sekundární výzkum s kvantitativním šetřením mezi uživateli a tvůrci. Výsledky ukazují silnou poptávku uživatelů po ověřených …víceAbstract:
This thesis proposes a marketing strategy for Crerator.cz, a review platform focused on paid digital content within the creator economy. Based on platform theory, innovation diffusion, and consumer behavior models, it combines secondary research with quantitative surveys among users and content creators. Findings show strong user demand for verified reviews to reduce uncertainty, while creators express …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/97346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/97346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Searching and management platform for personal trainers - Business plan
Dan Tetelea -
Business model internetové platformy a jeho implementace
Bohumil Urban -
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Petra Durcová -
Marketingové strategie pro ekologicky šetrné produkty: udržitelnost jako marketingový nástroj
Petra Svobodová -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingové strategie zaměřené na zdraví a bezpečnost: Vliv emocí v reklamách na spotřebitelské chování s přihlédnutím k behaviorálnímu imunitnímu systému
Barbora Hajnová -
Podcasting jako inovativní marketingová strategie: Od mikrofonu k srdci zákazníka
Darya Ovchinnikova