Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky – Mgr. Gabriela Havlínová
Mgr. Gabriela Havlínová
Diplomová práce
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Improving my own teaching: action research focusing on lesson planning
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšování plánování učitelovy vlastní výuky předmětu Člověk a jeho svět na prvním stupni základní školy, konkrétně ve 4. a 5. ročníku. Diplomová práce má charakter akčního výzkumu. V první části práce je popsána metoda akčního výzkumu, různé přístupy k němu, možnosti a výhody, které akční výzkum nabízí učitelům. V další části je představen výzkumný design a prostředí …víceAbstract:
This thesis is focused on improving the teacher's own planning of the teaching of the subject People and their world at the first level of primary school, specifically in the 4th and 5th grade. The thesis has the character of action research. The first part of the thesis describes the methodology of action research, different approaches to it, possibilities and advantages that action research offers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mnagu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kognitivní náročnost učebních úloh v učebnicích vlastivědy
Helena Kolářová -
Aktivní naděje v studentské podpůrné skupině. Akční výzkum na řešení environmentálního distresu.
Silvia Pezzato -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Pavel Štěpánek -
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Monika HUTYROVÁ