Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky – Mgr. Gabriela Havlínová
Mgr. Gabriela Havlínová
Master's thesis
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Improving my own teaching: action research focusing on lesson planning
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšování plánování učitelovy vlastní výuky předmětu Člověk a jeho svět na prvním stupni základní školy, konkrétně ve 4. a 5. ročníku. Diplomová práce má charakter akčního výzkumu. V první části práce je popsána metoda akčního výzkumu, různé přístupy k němu, možnosti a výhody, které akční výzkum nabízí učitelům. V další části je představen výzkumný design a prostředí …moreAbstract:
This thesis is focused on improving the teacher's own planning of the teaching of the subject People and their world at the first level of primary school, specifically in the 4th and 5th grade. The thesis has the character of action research. The first part of the thesis describes the methodology of action research, different approaches to it, possibilities and advantages that action research offers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mnagu/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Kognitivní náročnost učebních úloh v učebnicích vlastivědy
Helena Kolářová -
Aktivní naděje v studentské podpůrné skupině. Akční výzkum na řešení environmentálního distresu.
Silvia Pezzato -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Pavel Štěpánek -
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Monika HUTYROVÁ