Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook – Marika Secká
Marika Secká
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Marketing on social networks with a focus on Facebook.
Abstract:
Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku.Abstract:
The work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SECKÁ, Marika. \textit{Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/gt1s2v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Secká, Marika. Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek -
Sociální sítě se zaměřením na Facebook v životě žáka 2. stupně
Pavlína POSPÍŠILOVÁ