Podnikatelský plán založení nového podniku – Ing. Petr Branda
Ing. Petr Branda
Bakalářská práce
Podnikatelský plán založení nového podniku
Business plan for establishing a new company
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zabýval podnikatelským plánem na založení nového podniku. Podnikatelský plán na založení restaurace a baru. V teoretické práci jsem rozebíral právní formu a strukturu podnikatelského plánu, zdroje financování, marketingové řízení a finanční řízení. Následně v praktické části jsem zpracoval podnikatelský plán vznikající restaurace a baru. Kde jsem provedl zahajovací rozvahu …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on establish a new company and its business plan. It is a restaurant with bar. I dealt with possibility of law form and structure of business plan, source of funding, marketing management and financial management. Then I made a completion of my business plan of new restaurant. There are opening balance sheet, marketing schedule and income statement.Klíčová slova
Podnik podnikatel rozvaha podnikatelský plán finanční zdroje finanční plán právní forma založení podniku služby konkurence odpis výkaz zisků a ztráty marketing restaurace bar./ Company entrepreneur balance sheet business plan financial resources financial plan legal form establishment of a company services competition depreciation profit and loss statement marketing restaurant bar.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3jdd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Karel Hušner, CSc.
- Oponent: Ing. Jana Kotěšovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko