Kresba jako diagnostický a terapeutický nástroj u dětí s vývojovou dysfázií – Martina Roflíková
Martina Roflíková
Master's thesis
Kresba jako diagnostický a terapeutický nástroj u dětí s vývojovou dysfázií
Drawing as a diagnostic and therapeutic tool for children with developmental dysphasia
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku kresby u dětí s vývojovou dysfázií. Teoretická část je věnována vymezení termínu vývojová dysfázie, její etiologii, symptomatologii a možnosti logopedické intervence. V teoretické části diplomové práce je rovněž vymezena oblast motorického vývoje dítěte, vývoje grafomotoriky a dětské kresby. Podrobně jsou v teoretické části popsána specifika kresby u dětí …moreAbstract:
The Diploma Thesis is focused on issue of drawing of children with developmental dysphasia. The theoretical part is dedicated to the term definition 'developmental dysphasia', its etiology, symptomatology and an option of logopedic intervention. There is also description of children’s motoric development, graphomotoric development and children’s drawing. In detail there are specifics of children's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4783
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2017
- Supervisor: Barbora Vondráčková
- Reader: Mgr. Martin Kaliba
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROFLÍKOVÁ, Martina. \textit{Kresba jako diagnostický a terapeutický nástroj u dětí s vývojovou dysfázií}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gtmpxs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - logopedie
Theses on a related topic
-
Motorické dovednosti dvouletých dětí
Petra Jelínková -
Motorické dovednosti dětí s vývojovou dysfázií
Eliška Procházková -
Motorické dovednosti u dětí v raném věku
Michaela Krůpová -
Motorické dovednosti dětí staršího školního věku
Bára BAJTKOVÁ -
Motorické dovednosti dětí ve vazbě na školní tělesnou výchovu
Bára BAJTKOVÁ -
Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku
Lucie SOBKOVÁ -
Motorické dovednosti u dětí s poruchou autistického spektra
Barbora Libřická -
Motorické dovednosti předškolních dětí ve věku 5 až 7 let ve vztahu k věku, pohlaví, kognitivní úrovni a účasti na organizovaných pohybových aktivitách
Ivana DJORDJEVIĆ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights