Analýza automobilového trhu v Ruské federaci – Nikita Kryzhanovskiy
Nikita Kryzhanovskiy
Bachelor's thesis
Analýza automobilového trhu v Ruské federaci
Analysis of the Russian automobile market
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analýza vztahů mezi počtem prodaných automobilů a vývojem reálného HDP v Ruské federaci. V první kapitole práce je popsán automobilový trh. Druhá kapitola obsahuje popis ekonomické situace v Ruské federaci a informaci současném stavu automobilového trhu Ruské federace. V poslední kapitole je popsána analýza dvou časových řad znázorňujících počet prodaných automobilů a vývoj …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze relationship between the number of passenger cars sold and real GDP of Russian Federation. In first chapter of bachelor thesis described in detail information about automobile market, the second part of this thesis is about current state of Russian automobile market and about economic situation in Russia. In the last chapter were analyzed two time series …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Eva Jarošová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Thang Nguyen Viet
Názov
Vložil
Vložené
Práva