Analýza automobilového trhu v Ruské federaci – Nikita Kryzhanovskiy
Nikita Kryzhanovskiy
Bachelor's thesis
Analýza automobilového trhu v Ruské federaci
Analysis of the Russian automobile market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza vztahů mezi počtem prodaných automobilů a vývojem reálného HDP v Ruské federaci. V první kapitole práce je popsán automobilový trh. Druhá kapitola obsahuje popis ekonomické situace v Ruské federaci a informaci současném stavu automobilového trhu Ruské federace. V poslední kapitole je popsána analýza dvou časových řad znázorňujících počet prodaných automobilů a vývoj …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze relationship between the number of passenger cars sold and real GDP of Russian Federation. In first chapter of bachelor thesis described in detail information about automobile market, the second part of this thesis is about current state of Russian automobile market and about economic situation in Russia. In the last chapter were analyzed two time series …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Eva Jarošová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Lokalizace marketingové komunikace pro vietnamský automobilový trh
Thuy Duong Nguyen -
Vliv vybraných proměnných na automobilový trh
Kateřina Kosířová -
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Thang Nguyen Viet
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights