Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti – Martin BUBENÍČEK
Martin BUBENÍČEK
Bakalářská práce
Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti
The client as a key factor of the bank success.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti pojednává o vývoji bankovního trhu v České republice v 90. letech 20. století a to zejména v souvislosti s formováním bankovní klientely. Zabývá se faktorem spokojenosti, která je měřena několika ukazateli, které jsou pak hodnoceny ve vzájemné komparaci. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena …víceAbstract:
This bachelor thesis named The client as the key factor of the bank success deals with the development of the banking market in the Czech Republic in the 90s of the 20th century especially in connection with the formation banks´ clients. It deals with the satisfaction factor which is measured by several indicators. These indicators are then evaluated and compared with each other. This piece of work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUBENÍČEK, Martin. \textit{Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/gu75m4/.
Jak správně citovat práci
BUBENÍČEK, Martin. Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
Vojtěch BRABEC -
Analýza vývoje struktury bankovních výnosů komerčního bankovnictví v ČR
Anna Kondratyeva -
Bankovní sektor v České republice: nové produkty a inovace v bankovnictví ČR
Vít Latka