Návrh marketingové komunikace centra bezpečné jízdy – Jan Slavík
Jan Slavík
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace centra bezpečné jízdy
Marketing Communication Design of Safety Driving Centre
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace firmy. Konkrétně se práce zabývá analýzou a následným návrhem marketingové komunikace Centra bezpečné jízdy. Cílem diplomové práce je na základě teoretických podkladů a analýzy prostředí navrhnout prvky marketingové komunikace, které osloví a motivují potencionální zákazníky Centra bezpečné jízdy LIBROS Ostrava k nákupu poskytované …víceAbstract:
This thesis is devoted to the issues of the marketing communications firm. Specifically, it deals with the analysis and subsequent design of marketing communication for The safety driving centre. The goal of this thesis is, based on the theoretical materials and the analysis of the environmental documents, design elements of marketing communication that appeal and motivate the potential customers of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt Technologické centrum a elektronická spisová služba pro obce
Jana Vebr -
Výnosnost investice projektu Centrum bezpečné jízdy
Tereza Václavíková -
Bodové hodnocení řidičů
Adam Turek -
Jaké faktory ovlivňují "vybodování" řidičů v krajích ČR?
Marek Farbiak -
Bodové hodnocení porušení povinností stanovených zákonem o silničním provozu
Petr Jan BAKEŠ -
Vliv tržní poptávky na stanovení optimální ceny produktu
David Bartůšek