Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION – Bc. Lucie Brzková
Bc. Lucie Brzková
Master's thesis
Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION
Developing of communication strategy for the Relax brand in fashion sphere
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení stávající úrovně marketingové strategie společnosti RELAXworld a.s., dále jen „RELAXworld“, konkrétně oblasti módních slunečních brýlí, a na základě provedených zjištění je navržena komunikační strategie pro příští období.První část práce je teoretická a shrnuje základní marketingová východiska pro tvorbu komunikační strategie na základě poznatků z vědecké a …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is to evaluate the current level of marketing strategy of Relax company, specifically the field of fashionable sunglasses, and based on the findings is projected a communication strategy for the next period. The first part of the thesis is theoretical and summarizes the basic marketing starting points for the creation of a communication strategy based on knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRZKOVÁ, Lucie. \textit{Vytvoření komunikační strategie značky Relax pro oblast FASHION}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gun26t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights