Tereza Malinová

Bakalářská práce

Influencer jako nástroj budování image značky

Influencer as a tool of building image of brand
Anotace:
Tato bakalářská práce má zaměření na fenomén Influencerů a jejich vlivu na image značky i na ovlivnění chování spotřebitelů. Cílem práce je zjistit, zda má daný influencer vliv na budování image značky. V první části, a to teoretické části se nachází stručné uvedení hlavních aspektů, které jsou hlavní součástí daného tématu. V praktické části, je obsažena obsahová analýza, která je zaměřena na dané …více
Abstract:
This bachelor’s thesis has focus on the phenomenon of influencers and their influence on brand image as well as on influencing consumer behavior. The aim of the thesis is to see if the influencer has an impact on brand image building. In the first part, the theoretical part, there is a brief indication of the main aspects that are the main part of the topic. In the practical part, there is a content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Lenka Frýda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní