Influencer jako nástroj budování image značky – Tereza Malinová
Tereza Malinová
Bakalářská práce
Influencer jako nástroj budování image značky
Influencer as a tool of building image of brand
Anotace:
Tato bakalářská práce má zaměření na fenomén Influencerů a jejich vlivu na image značky i na ovlivnění chování spotřebitelů. Cílem práce je zjistit, zda má daný influencer vliv na budování image značky. V první části, a to teoretické části se nachází stručné uvedení hlavních aspektů, které jsou hlavní součástí daného tématu. V praktické části, je obsažena obsahová analýza, která je zaměřena na dané …víceAbstract:
This bachelor’s thesis has focus on the phenomenon of influencers and their influence on brand image as well as on influencing consumer behavior. The aim of the thesis is to see if the influencer has an impact on brand image building. In the first part, the theoretical part, there is a brief indication of the main aspects that are the main part of the topic. In the practical part, there is a content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vjc49/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Lenka Frýda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov