Pavel Egorov

Bakalářská práce

Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí

Influencer marketing and promotion on social networks
Anotace:
Výzkum je věnován studiu metod propagace společností na sociální síti Instagram. Vý-znam studie určuje široké používání sociálních sítí, zejména Instagramu, a to jak mezi spotřebiteli, kteří používají sociální sítě k zábavě a komunikaci, tak mezi obchodními jednotkami, které považují Instagram za platformu pro propagaci. Účelem práce je ana-lyzovat stávající metody propagace poskytované sociální sítí …více
Abstract:
The research is devoted to the study of methods of company promotion on the social network Instagram. The significance of the study determines the widespread use of so-cial networks, especially Instagram, both among consumers who use social networks for entertainment and communication, and among business units that consider Instagram to be a platform for promotion. The purpose of this work is to analyze …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.