Transformation in Motivating Factors at a Basic School – Bc. Soňa Remiášová
Bc. Soňa Remiášová
Bachelor's thesis
Transformation in Motivating Factors at a Basic School
Transformation in Motivating Factors at a Basic School
Anotácia:
Bakalářská práce „Změna motivačních faktorů na základní škole“ je zaměřena na prozkoumání změn motivačních faktorů mezi dvěmi věkovými skupinami. V úvodu teoretické části je definován pojem motivace. Dále se práce zabývá potřebami a incentivami a rovněž Maslowovou hierarchií potřeb. Největší důraz je v teoretické části věnován rozdělení motivace na vnitřní a vnější. V rámci tohoto rozdělení jsou popsány …viacAbstract:
The bachelor thesis “ Transformation in Motivating Factors at a Basic School” is focused on the exploration of changes in motivating factors between two different age groups. The beginning of the theoretical part defines what motivation is. Then needs and incentives, and also the Maslow’s hierarchy of needs are discussed. The biggest emphasis of the theoretical part is devoted to the division of motivation …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oo5hj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
- Vedúci: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání technologie Řezání laserem a Strojního řezání pomocí metody párového hodnocení
Vlastimil Krejza -
Srovnání konvenční a nekonvenční strojírenské technologie metodou párového hodnocení
Stanislav Haisman -
Maslowova hierarchie potřeb a její naplňování u zaměstnanců ve vybrané firmě
Petr ŠŤASTNÝ -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Karel Tamme -
Maslowova hierarchie potřeb a její využití v segmentaci trhu a tvorbě reklamních sdělení
Iva Kobrová -
Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku
Martina Jakubcová -
Význam motivace zaměstnanců pro růst efektivnosti podniku
David Franta -
Pracovní motivace kurátora pro děti a mládež při výkonu profese
Jana Cejhonová