Účinná komunikace ve vybraném výrobním podniku – Bc. Kristýna Čápová
Bc. Kristýna Čápová
Bakalářská práce
Účinná komunikace ve vybraném výrobním podniku
Efficient communication in a selected factory
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá účinnou komunikací ve výrobním podniku LINET spol. s. r. o. Cílem této bakalářské práce je zjistit, které komunikační techniky a způsoby komunikace se ve vybraném výrobním podniku nejvíce využívají a kterých chyb se dopouštějí řídící pracovníci. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na teoreticko-metodologickou a aplikační část. Teoreticko-metodologická …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on effective communication in manufacturing company LINET company s. r. o. The aim of this thesis is to determine which communication techniques and methods are most widely used and what errors are committed by managers in selected manufacturing company. The thesis is divided into a theoretical-methodological and an application part. Theoretical-methodological part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d3ljg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Use of 5G Communication in China
Jichen Liu -
Information and communication technology. The case of Italy
Elisabeth Ben Thabetova -
The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Economic Growth – The Case of Selected Arab Countries
Rami Hodrab -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
COMMUNICATION FLOWS IN VIRTUAL IT TEAMS: CHALLENGES AND WAYS TO STREAMLINE ON THE USE CASE OF “ORACLE” CORPORATION
Aliaksandr Shylko -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová