Zdeněk Vondra
Disertační práce
Multimediální komunikace
Multimedia communication
Anotace:
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model …víceAbstract:
Multimedia is a form of communication and sharing knowledge using synergic effect of parallel connected communication channels. Its main use is in producing communications products and services and in design of user interfaces. Main objective of this dissertation is to develop and create a model of multimedia communication for better understanding of the meaning and the purpose of using multimedia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Jan Skrbek, Olga Jurášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Tracing The Origins Of Eucharistic Magic: On the Role of Cognitive Attraction in the Cultural Transmission of Collective Rituals
Vojtěch Kaše -
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Lenka ČARKOVÁ -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy