Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Ester Bendová
Bc. Ester Bendová
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
New Marketing Trends as a Tool of Increase in Competitiveness of Company
Abstract:
Práce analyzuje specifický trh informačních technologií s ERP systémy a komponentami počítačových sítí v České republice a postavení vybraných firem působících na tomto trhu. Předmětem analýzy z hlediska jejich stávajícího marketingového mixu a marketingových aktivit a výsledků finančního charakteru jsou firmy ALEF Nula, a.s. a ABRA Software, a.s. Na základě SWOT analýzy je pro obě firmy v závěrečné …moreAbstract:
The thesis analyzes the specific market of information technologies. Describes ERP systems and components of computer networks. It deals with selected companies position on the Czech market. The work analyzes ALEF Nula, a.s. and ABRA Software a.s. in terms of their current marketing mix, marketing activities and financial results. The final part contains a SWOT analysis for both companies. On the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/n4hio/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENDOVÁ, Ester. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2014. Available from: https://theses.cz/id/guuqxs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Využití informačních technologií pro další vzdělávání na realitním trhu
Michal FARA -
Zhodnocení konkurenceschopnosti podniku působícího na trhu informačních technologií
Eliška Horňáčková -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Marek Slabihoudek -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Lenka Hulová