Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market – Ondřej Pilný
Ondřej Pilný
Bachelor's thesis
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Abstract:
PILNÝ, O. Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Bakalářská práce. PEF MENDELU Brno, Česká republika Tato bakalářská práce se zaměřuje na Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Hlavním cílem je zhodnotit Interkulturní aspekty a faktory úspěchu. Dílčí cíle jsou zhodnotit atraktivitu vybraných rozvíjejících …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market. Its main objective is to evaluate Intercultural aspects and success factors. Partial aims are to evaluate attractive-ness of chosen emerging segments in Indian market. Analyse external business environment in India. Recommend market entry strategy, business communica-tion …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PILNÝ, Ondřej. \textit{Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/guzqi4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza podnikatelského prostředí v regionech ČR: vinařství v Jihomoravském kraji
Linda Zimová -
Analýza podnikatelského prostředí ve vybraném kraji
Jitka Kuncová -
Analýza podnikatelského prostředí v mikroregionu Bojkovska
David Barbořík -
Analýza podnikatelského prostředí v České republice
Jiří Šeliga -
Analýza podnikatelského prostředí v Ruské federaci
Dominik Jírovec -
Situační analýza podnikatelského prostředí pro agenturní podnikání
Markéta Olšáková -
Analýza podnikatelského prostředí se zaměřením na potřeby datové a bezpečnostní
Tereza Chumchalová -
Analýza podnikatelského prostředí v ČR
Jiří Plachta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights