Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market – Ondřej Pilný
Ondřej Pilný
Bakalářská práce
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Anotace:
PILNÝ, O. Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Bakalářská práce. PEF MENDELU Brno, Česká republika Tato bakalářská práce se zaměřuje na Interkulturní aspekty a faktory úspěchu Evropských firem vstupujících na Indický trh. Hlavním cílem je zhodnotit Interkulturní aspekty a faktory úspěchu. Dílčí cíle jsou zhodnotit atraktivitu vybraných rozvíjejících …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market. Its main objective is to evaluate Intercultural aspects and success factors. Partial aims are to evaluate attractive-ness of chosen emerging segments in Indian market. Analyse external business environment in India. Recommend market entry strategy, business communica-tion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILNÝ, Ondřej. \textit{Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/guzqi4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podnikatelského prostředí v regionech ČR: vinařství v Jihomoravském kraji
Linda Zimová -
Analýza podnikatelského prostředí ve vybraném kraji
Jitka Kuncová -
Analýza podnikatelského prostředí v mikroregionu Bojkovska
David Barbořík -
Analýza podnikatelského prostředí v České republice
Jiří Šeliga -
Analýza podnikatelského prostředí v Ruské federaci
Dominik Jírovec -
Situační analýza podnikatelského prostředí pro agenturní podnikání
Markéta Olšáková -
Analýza podnikatelského prostředí se zaměřením na potřeby datové a bezpečnostní
Tereza Chumchalová -
Analýza podnikatelského prostředí v ČR
Jiří Plachta
Název
Vložil
Vloženo
Práva