Výběr slovní zásoby pro výuku AJ na 2. stupni ZŠ – Bc. Tomáš ČAPEK
Bc. Tomáš ČAPEK
Diplomová práce
Výběr slovní zásoby pro výuku AJ na 2. stupni ZŠ
The choice of vocabulary for teaching of English at lower secondary school level
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vyučovanou slovní zásobou v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Teoretická část se věnuje kritériím pro výběr slovní zásoby a výukovými požadavky kladenými prostřednictvím kurikulárních dokumentů. Praktická část představuje kvantitativní výzkum vedený jednak v šestém, jednak v devátém ročníku ZŠ. V šestém ročníku zjišťuje, s jakými očekáváními vstupují žáci na druhý …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the vocabulary taught in English lessons at lower secondary school level. The theoretical part of the thesis deals with the criteria for choosing particular vocabulary for teaching and the requirements given by the curricular documents. The practical part introduces a qualitative research conducted in a primary school in the sixth and the ninth grade. In the lower grade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAPEK, Tomáš. Výběr slovní zásoby pro výuku AJ na 2. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / ČJn-AJn
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Porovnání školních vzdělávacích programů s RVP na konkrétně specifikovaných školách se zaměřením na předmět FYZIKA
Roman Cibulka -
Populární zpěv v RVP a ŠVP na Základních uměleckých školách
Tereza SVOBODOVÁ -
Inovace RVP a ŠVP v závislosti na aktuálních trendech výuky ICT na ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela ČAPKOVÁ -
Srovnání konkrétního ŠVP MŠ s RVP pro předškolní vzdělávání
Aneta Kulíková -
Analýza RVP PV a ŠVP PV ve vztahu k výchově ke zdraví v předškolním vzdělávání
Kristýna OPRŠALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva