Využití typologie osobnosti ve firemní praxi – Ondřej Skála
Ondřej Skála
Bakalářská práce
Využití typologie osobnosti ve firemní praxi
Usage of personality typology in business practices.
Anotace:
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na využití typologických metod ve firemní praxi. Obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je představena definice pojmu osobnost a faktory, které osobnost ovlivňují. Následně jsou popsány jednotlivé druhy typologií. Práce samotná se zaměřuje na typologii MBTI a jejího využití v operativním řízení z pohledu manažera, personalistiky a prodeje. …víceAbstract:
Abstract: This work focuses on the usage of typological method in business practices. It contains two parts: theoretical and practical. The theoretical part introduces definitions of personality and the factors that shape personality. Subsequently there are described different types of personal typology. The work deals with the MBTI typology and its usage in operational management for managers, human …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Emilie Franková
- Oponent: Kateřina Půbalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková