Zuzana Parfusová

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.

Marketing mix of a company providing services – Czech Virus Gym s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá stávajícím marketingovým mixem vybrané společnosti poskytující služby. Jejím cílem je zpracování návrhů ke zlepšení využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Teoretická část vychází z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy týkající se sledované problematiky. Praktická část je zaměřená na charakteristiku společnosti, analýzu stávajícího rozšířeného marketingového …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the existing marketing mix of the selected company providing services. Its aim is to develop proposals to improve the use of individual marketing mix elements. The theoretical section explains the basic concepts concerning the researched topic. The practical section focuses on company characteristics, analysis of existing extended marketing mix, macro and micro environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod