Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o. – Zuzana Parfusová
Zuzana Parfusová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Marketing mix of a company providing services – Czech Virus Gym s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá stávajícím marketingovým mixem vybrané společnosti poskytující služby. Jejím cílem je zpracování návrhů ke zlepšení využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Teoretická část vychází z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy týkající se sledované problematiky. Praktická část je zaměřená na charakteristiku společnosti, analýzu stávajícího rozšířeného marketingového …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the existing marketing mix of the selected company providing services. Its aim is to develop proposals to improve the use of individual marketing mix elements. The theoretical section explains the basic concepts concerning the researched topic. The practical section focuses on company characteristics, analysis of existing extended marketing mix, macro and micro environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Veronika Chapaeva -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková