Společenská odpovědnost firem v České republice – Ing. Jan Jonáš
Ing. Jan Jonáš
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem v České republice
Corporate social responsibility in Czech Repulic
Anotácia:
Myšlenka společenské odpovědnosti firem není žádnou převratnou novinkou, avšak za zlomové období lze považovat až polovinu 20. století. Rozmach CSR pak můžeme sledovat v poslední dekádě minulého století, především díky vzniku prvních norem a iniciativ, které se tématem CSR zabývají a tím o něm rozšiřují povědomí mezi laickou i odbornou veřejností. Podstatou CSR by měla být pomoc v řešení sociálního …viacAbstract:
The idea of company’s social responsibility is not revolutionary idea, but the key or breaking point is second half of the 20th century. We can watch the real awareness of CSR in the last decade of the last century thanks to first norms and initiatives. The essence of CSR should help with social and environmental issues. The biggest problem with it is that companies have to sacrifice part of their …viacKľúčové slová
CSR environmentální oblast etický kodex firemní filantropie komunikace kultura společnosti monitoring udržitelný rozvoj vztahy s veřejností. Corporate Social Responsibility environmental area etics code corporate philanthrophy communications corporate culture sustainable development public relations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ub5ss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Smetánka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró