Lukáš Krnáč

Bakalářská práce

Moje značka

Fashion Brand of my Future
Anotace:
Vytvorenie vlastnej značky, identita značky, spôsoby marketingovej a vizuálnej komuni-kácie značky so zákazníkom a hľadanie smeru, ktorým sa značka dokáže presadiť na trhu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktická časť je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej smrteľnými hriechmi. Každý so siedmich hriechov bude v kolekcii predstavovať samostatný model, ktorý čerpá z aktuálnych …více
Abstract:
Creating my future brand, brand identity, marketing and ways of the visual communication with the costumer. Searching for a best way to promote and use my brand in the industry is the topic of the theoretical part of my work. Practical part of my Bachelor thesis is the collection inspired by the seven deadly sins in a modern world. Every single model repre-sents one deadly sin different character. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Dana Lapšanská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krnáč, Lukáš. Moje značka. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.