Lukáš Krnáč
Bakalářská práce
Moje značka
Fashion Brand of my Future
Anotace:
Vytvorenie vlastnej značky, identita značky, spôsoby marketingovej a vizuálnej komuni-kácie značky so zákazníkom a hľadanie smeru, ktorým sa značka dokáže presadiť na trhu je cieľom teoretickej časti bakalárskej práce. Praktická časť je zameraná na vytvorenie kolekcie inšpirovanej smrteľnými hriechmi. Každý so siedmich hriechov bude v kolekcii predstavovať samostatný model, ktorý čerpá z aktuálnych …víceAbstract:
Creating my future brand, brand identity, marketing and ways of the visual communication with the costumer. Searching for a best way to promote and use my brand in the industry is the topic of the theoretical part of my work. Practical part of my Bachelor thesis is the collection inspired by the seven deadly sins in a modern world. Every single model repre-sents one deadly sin different character. …víceKlíčová slova
Značka zákazník propagácia hriech sedem aktuálnosť mobilné aplikácie QR kód generácia Z
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krnáč, Lukáš. Moje značka. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.