Eva Čechovská

Master's thesis

Retargetingové cílení očima spotřebitele

Retargeting through customers‘ eyes
Abstract:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k retargetingovému cílení online marketingové reklamy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních výzkumů identifikovat vnímání a postoje spotřebitelů k retargetingu a na základě výsledků navrhnout doporučení k efektivnímu využití retargetingového cílení inzerenty. Výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu dokazují, že většina spotřebitelů …more
Abstract:
This thesis focuses on consumers' attitudes to retargeting of online marketing advertising. The aim of the thesis is to identify consumers' perceptions and attitudes to retargeting through qualitative and quantitative research and suggest the effective usage of retargeting for advertisers based on the results. The results of qualitative and quantitative research show that most consumers do not like …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Martin Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77099

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management