Eva Čechovská
Master's thesis
Retargetingové cílení očima spotřebitele
Retargeting through customers‘ eyes
Abstract:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k retargetingovému cílení online marketingové reklamy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativních a kvantitativních výzkumů identifikovat vnímání a postoje spotřebitelů k retargetingu a na základě výsledků navrhnout doporučení k efektivnímu využití retargetingového cílení inzerenty. Výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu dokazují, že většina spotřebitelů …moreAbstract:
This thesis focuses on consumers' attitudes to retargeting of online marketing advertising. The aim of the thesis is to identify consumers' perceptions and attitudes to retargeting through qualitative and quantitative research and suggest the effective usage of retargeting for advertisers based on the results. The results of qualitative and quantitative research show that most consumers do not like …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77099
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Martin Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77099
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management