Ing. Jana Christelová Lamerová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb

Marketing activities leading to the Access of the organization of services
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou marketingu služeb. První část práce se zaměřuje na specifika marketingu služeb. Zabývá se výkladem pojmů marketingový mix, strategie, marketingový výzkum, plánování, měření kvality, úspěch. Jsou zde charakterizovány jednotlivé vlastnosti služeb a popsán postup při strategickém marketingovém plánování. V druhé části práce uvádím vybrané metody získávání a analýzy …viac
Abstract:
This thesis deals with the topic of service marketing. The first part of the work focuses on the specifics of the service marketing. It explains terms such as marketing mix, strategy, marketing research, planning, quality measurement, success. The individual characteristics of services and the process for strategic marketing planning are described. In the second part of my work, I have presented selected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance