Role veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole – Bc. Ivana Válková
Bc. Ivana Válková
Diplomová práce
Role veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole
The Role of the Gaudeamus Trade Show in the Decision-making Process of the Studying at University
Anotace:
Tato diplomová práce se bude zabývat rolí veletrhu Gaudeamus v rozhodování o studiu na vysoké škole. Dále bude zkoumat, jestli prezentace vysoké školy na tomto veletrhu pomáhá zvyšovat povědomí o ní. V rámci praktické části bude provedeno dotazníkové šetření mezi účastníky Gaudeamu a analýza komunikace Fakulty multimediálních komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter.Abstract:
This thesis will be about the role of the Gaudeamus trade show in the decision-making process of the studying at university. The thesis will research whether the trade presentation help the university raise awareness about it. In the practical part will be done a survey amongst visitors of the Gaudeamus trade and a communication analysis of Faculty of multimedia communications on Facebook and Twitter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Válková, Ivana. Role veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova