Bc. Adam Čása
Bachelor's thesis
Návrh produktu Vinařství Šoman
The Product Suggestion for Winery Šoman
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vytvořit produkt ve Vinařství Šoman pro vybrané segmenty zákazníků. V teoretické části jsou specifikovány pojmy z oblasti nabídky služeb zařízení cestovního ruchu a je popsán produkt v cestovním ruchu. Je charakterizován také marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části je blíže specifikováno Vinařství Šoman. Je proveden výzkum a na základě požadavků …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is to proposal and create a product in Winery Šoman for selected segments of customers. In the theoretical part are specifies the concepts from the area of offer of services of tourism facilities and it is describing a product in tourism. It is also characterized marketing mix and marketing research. In the practical part is more specified the Winery Šoman. The research is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pb3ip/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vinařský cestovní ruch na Jižní Moravě
Martina Blatná -
Vliv vinařství na rozvoj regionu Slovácka a na cestovní ruch
Lenka Kachyňová -
Vliv vinařství na rozvoj regionu Slovácka a na cestovní ruch
Lenka Kachyňová -
Vliv vinařství na cestovní ruch v České republice
Denisa Beranová -
Vinařství a vinařský cestovní ruch v České republice
Kamil Kováč -
Vinařský průmysl a vinařský cestovní ruch v České republice
Zuzana Pelánková -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc