Potenciál dokumentární série Manželské etudy pro využití ve VkO – Bc. Kateřina Klecanová
Bc. Kateřina Klecanová
Master's thesis
Potenciál dokumentární série Manželské etudy pro využití ve VkO
The potential of the documentary series Marriage Etudes for use in civic education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou rodiny v hodinách Výchovy k občanství na základních školách v České republice, a nabízí jako vhodný materiál k tomuto tématu dokumentární seriál Manželské etudy režisérky Heleny Třeštíkové. Kromě teoretického úvodu do problematiky práce nabízí přehled ukotvení tématu rodina v RVP ZV a hledá tyto témata v nejpopulárnějších učebnicích VkO. Práce se dále zajímá o kvalitativní …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the family topic in Civics lessons in Czech lower secondary schools. It offers the documentary series Marriage Stories by Helena Třeštíková as a suitable material for the topic. Besides the theoretical introduction, the thesis offers an insight into the topic of family in the Czech curriculum, and the topic is found in the most popular Civics textbooks. The thesis further …viacKľúčové slová
rodina manželství film výuka gender Manželské etudy family marriage education Marriage Etudes
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e50fk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
Povolání profesionální hudebnice a jeho vliv na rodinný život z aspektu gender
Tereza Plochová -
Film im Deutschunterricht. Profit der Entwicklung von Hör-Seh-Kompetenz am Beispiel eines didaktisierten Films.
Petra Procházková -
Le film comme le moyen d’éducation multiculturelle en classe de FLE
Barbora Plšková -
Using the 1999 film adaptation of G. Orwell´s Animal Farm in ELT
Marie KYŠNEROVÁ -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
FILM VE VÝUCE LITERATURY V DÍLE SPISOVATELE VLADIMÍRA KÖRNERA
Markéta ŠINDELOVÁ