Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru – Bc. Veronika CINÁDROVÁ
Bc. Veronika CINÁDROVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Shopping atmosphere in selected shopping centre
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the shopping atmosphere in the selected shopping centre and to create relevant suggestions to improve the current situation of the shopping atmosphere. The theoretical part is dedicated to the study of background theoretical knowledge in terms of trade, retail and territorial analysis. Shopping centres are described in detail from their history to the present, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CINÁDROVÁ, Veronika. \textit{Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/gvuz4e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CINÁDROVÁ, Veronika. Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru . Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights