Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru – Bc. Veronika CINÁDROVÁ
Bc. Veronika CINÁDROVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Shopping atmosphere in selected shopping centre
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the shopping atmosphere in the selected shopping centre and to create relevant suggestions to improve the current situation of the shopping atmosphere. The theoretical part is dedicated to the study of background theoretical knowledge in terms of trade, retail and territorial analysis. Shopping centres are described in detail from their history to the present, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CINÁDROVÁ, Veronika. Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru . Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Názov
Vložil
Vložené
Práva