Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image – Ing. Martin Rakušan
Ing. Martin Rakušan
Diplomová práce
Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image
Marketing research on OD CENTRUM market position and concept of improve company image
Anotace:
Teoretická část mé diplomové práce je věnována marketingovému výzkumu. V praktické části jsem popsal situaci v textilním maloobchodu a marketingový výzkum, který jsem realizoval pro potřeby textilní společnosti OD CENTRUM, a.s. Jeho cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami v obchodním domě Centrum a vnímání společnosti OD CENTRUM, a.s. zákazníky. Na základě zjištěných poznatků …víceAbstract:
The theoretic part of my thesis is devoted to the marketing research. In the practical part I have described the retail of textile industry and marketing research that I did for the needs of the company OD CENTRUM. Its goal was to find out the client`s satisfaction with the services offered by shopping centre Centrum in Brno. On the basic of gathered information I have suggested possible ways how to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ysnr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Zdeňka Kochtová
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla