Vztah českých spotřebitelů k přetransformovaným značkám po roce 1989 – Bc. Zlata Bauerová
Bc. Zlata Bauerová
Diplomová práce
Vztah českých spotřebitelů k přetransformovaným značkám po roce 1989
Relationship of Czech consumers to transformed brands after 1989
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vztah spotřebitelů z generace narozené mezi lety 1950-60 k vybraným značkám potravin, které ve svých marketingových strategiích využívají vliv nostalgie. V éře komunismu byly produkty vzácné kvůli čekací lhůtě, dnes je spotřebitelé jako projev banálního nacionalismu nakupují nadále. Pro získání dat byla použita metoda biografického narativního rozhovoru.Abstract:
The thesis examines the relationship of consumers from the generation born between 1950-60 to selected food brands that use the influence of nostalgia in their marketing strategies. In the communist era, products were rare due to the waiting period, today consumers continue to buy them as a manifestation of banal nationalism. A biographical narrative interview method was used to collect data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Adam Horálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bauerová, Zlata. Vztah českých spotřebitelů k přetransformovaným značkám po roce 1989. Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.