Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem – Jana MOŠŤKOVÁ
Jana MOŠŤKOVÁ
Bachelor's thesis
Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem
Baby signs with hearing toddlers as the possibility of communication within the family.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá programem znakování se slyšící batolaty jako formou komunikace mezi rodičem a dítětem. Hlavní problematikou je význam a forma dorozumívání v rodině a vývoj komunikace u zdravých slyšících batolat. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána komunikace v rodině a její význam. V další kapitole je nastíněn vývoj batolete v oblatech kognice, socializace a …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with program of signs with hearing toddlers as a form of communication between parents and their children. The main issues are the meaning and form of communication in the family and the development of communication hearing toddlers. This thesis is divided into two parts. Theoretical part describes the communication in the family and its meaning. It also outlines the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
19450
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOŠŤKOVÁ, Jana. \textit{Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/gwejny/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOŠŤKOVÁ, Jana. Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza názorů logopedů na program znakování s miminky.
Petra Páleníková -
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Možnosti hodnocení komunikace u dětí s PAS v předškolním věku
Anna VITÁSKOVÁ -
Neverbální komunikace u mladých lidí
Karolína Máchová -
Neverbální komunikace u vzdělavatele
Denisa Havelková